Huis Verzekeringen

De Wensen

Huis Verzekeringen wilde hun bestaande website graag een update geven om de uitstraling aan te laten sluiten bij het bedrijf. Uit de breefing kwam dat de website kwaliteit en de persoonlijke benadering moest uitstralen, een duidelijke scheiding tussen de kantoren moest hebben en de contactopties centraal moesten staan zoals bij eigenlijk elke website. Het bedrijf is namelijk gericht op de lokale markt en helpt hun doelgroep graag via persoonlijk contact. Ook moest de website zelf door medewerkers beheerd kunnen worden wat nu niet het geval was.

De Oplossing

Meteen tijdens de breefing werd er gekozen om het cms aan te passen van een custom cms naar WordPress samen met een pagebuilder zodat de website na de oplevering kan worden beheerd door de medewerkers. Daarmee is nieuws plaatsen en teksten aanpassen geen belemmering of kostenpost meer. Ook werd gekozen voor een strak design en om alle losse pagina’s te gaan samenvoegen per onderwerp zodat het voor de klant eenvoudiger is om informatie te vinden. Contactformulieren en de chat zijn geintegreerd via iframe’s en api’s zodat bezoekers de website niet meer hoeven te verlaten voor een schademelding of aanvraag. Contactopties zijn centraal gesteld en via elke pagina goed te vinden op zowel desktop als telefoon.

Het Resultaat

  • Eigen huisstijl en design
  • Duidelijke contactopties
  • Nieuwe CMS voor beheer
  • Blog met nieuws
  • Persoonlijk contact met chat
  • Goed vindbaar in Google
  • Zelf aan te passen
  • Duidelijke contactopties
  • Overzichtelijke informatie
  • geintergreerde formulieren voor schade etc.